20. kesäkuuta 2009

juhannustunnelmia

huonosti nukutun yön jälkeen sukulaisten kanssa juhannusaattoa viettämään.
oli törkeen kiva olla lasten kanssa, muutaman aikuisenkin.
liian väsyneenä sieltä kotiin, eli ei kavereiden luo - taaskaan.

kotona nukahdin aika pian ja herään sitten muutaman tunnin kuluttua.
nyt makaan yksin kotona ja vituttaa.
mies on jossain, ei vastaa viesteihin.
mä oon yksin ja tylsistyn.
mun vaihtoehdot on:
siivoaminen tai telkkarin tuijottaminen, hyvää vitun jussia vaan.

yksin maailmassa - no eihän siinä mitään uutta oo...
yksin juhannuksena - ei siinäkään mitään uutta oo.
mutta vittu kauanko pitää jaksaa.
kauanko pitää olla yksin?
kauanko tätä paskaa pitää jaksaa, elää elämää joka ei täytä elämän tunnusmerkkejä ei millään.

vastais ees se ainoa tuki ja turva viestiin.
kertois että missä aikoo viettää yön
mitä puuhailee.

se viettää jälleen kerran hauskaa kavereiden kanssa
mä oon yksin
vahdin kotia ja koiria
en mä sen elämää halua pilata
en mä vaadi sitä jäämään kotiin
mutta kyllä se vituttaa että mä oon viimeks ollu yötä pois kotoota vuonna 2006
yhdessä ollaan oltu jossain kolme vuotta sitten
ja "kaverit" on taas sitä mieltä että mä oon se paska kun en käy missään
ei tulis mieleen ottaa yhteyttä
ei tulis mieleen näyttää että mä merkitsin yhtään kellekään yhtikäs mitään

minäkö katkera ja kateellinen - kyllä.

Ei kommentteja: