18. elokuuta 2005

unen jälkeen

miksi uni ei virkistä?
mä avaan silmät ja oon ihan unessa,
katon kelloa
ja oon nukkunu tunteja

pää on ihan pihalla
ja masentaa
siis masentaa ilman mitään syytä

sit mä yhtäkkiä muistan
mä näin taas painajaista
pahimpia painajaisia
joissa itketään epätoivoa
jotka jättävät valveilla oloonkin sen saman paskan tunnelman

niinku joku ois pielessä
koko ajan

unen piti piristää
virkistää

mä oon ollu nyt monta päivää tällänen
masentunu ilman syytä
heikko ilman syytä
kiukkunen väsynyt
väsymykseen on syy, en saa nukuttua
ja sit ku saan ni painajaiset valtaa mun pään
ne näyttää taas niitä elokuvia joiden ajattelemista mä en edes uskalla ajatella hereillä ollessani
ne näyttää mun pelot
joissa ei onneksi ihan jokaisessa oo mitään järkeä

nyt mä oon herännyt
ja mulla on outo olo
mä jatkan siinä painajaisessa tallustelemista
vaikka maisema muuttu, päähenkilö ei.

Ei kommentteja: