26. kesäkuuta 2006

jos ois vain yksi elämä, miten sen aion elää?`

inspistä toisen blogista.
tai oikeestaan masista.

ehkä mun suurin masiksen aiheeni onkin just tuo
kun ei voi elää täysillä
ei voi elää niinkuin haluaisi
aina toisten ehdoilla
aina kompromisseissa
Aina kateellisena.

tän yhden elämän mä käytän masentuneena
kateellisena ja hieman katkerana.
surullisena pessimistinä ja peläten.
pelkään kaikkea ja eniten sitä että elämä menee hukkaan näin.
istun kotona mököttäen kaikkea mistä jään paitsi
mitä en jaksa tehdä.
vihaan.

hassua miten itse juhannuksen vietossa istuin poikien kanssa terassilla
ja mietin sitä, että miksei meidän porukoissa ole yleistä seksiä
miksei meillä ole vapaamielisyyttä
vapaata läheisyyttä
kimppakivaa.
miksi toisilla on.
ja miten se menee
ja kuinka haluisinkaan sinne mukaan
ja miten en ole siellä mukana.

jos olisin, en varmaankaan uskaltaisikaan mitään, mutta se jossittelu on turhaa.
kokeilemalla siitä selviäisi.

tämäkin on yksi asia minkä haluaisin rakkaani kanssa jakaa
mutta senkin joutuisin yksin tekemään
meidän elämä yhdessä ei ole Elämää yhdessä
tai ei ainakaan mun Elämää.

niinpä mä istun yksin kotona ja kateilen.

mitenköhän saisin elämääni hieman maustetta,
miten saisin elettyä tämän yhden elämän niinkuin kuuluisi?
niinkuin haluaisin.
seksissä edes.
rakkaalla on rakkaat harrastuksensa, voisiko tästä tulla mun?

Ei kommentteja: