21. huhtikuuta 2004

pimeää

ulkona ja sisällä on jo pimeää.

luin taas tuon kauhean karkin, tunnetkin jo varmaan, on se vaan niin suosittu saitti, blogia. ja mielipiteitä, sillä on kauheen paljon samanlaisia juttuja ku mulla, kokeneempi ja laihempi se on. voi kun mä kaipaankaan sitä kun olin sen kokonen ku se nyt, mut kateus ei auta. kateus onkin mun heikkouteni, tiedän.

mä oon tässä parisuhteessa jämähdyksissä.
me emme kokeile enää mitään uutta, vaikka kuinka yritän siihen suuntaan tökkiä.
me emme voi suudella kunnolla "yeah what the fuck is that all about!!!!?" hermot menee
vieläkään ei olla rakasteltu eikä ees harrastettu seksiä-äh

kuulostaako valittamiselta?

mut elämme nyt käänteentekeviä aikoja, pitää miettiä enemmän tulevaisuutta ku aikoihin ja mm. nämä asiat pyörii mielessä. niillä voi olla loppujen lopuksi suurempi merkitys kuin arvaisikaan.
jos en voi olla onnellinen ja tyytyväinen, mitä meidän loppuelämästä tuleekaan?
jos en saa sitä läheisyyttä mitä tarvitsen, ajatko minut hakemaan sitä muualta?
kuulostaa kiristämiseltä, ei käy. ota tollanen nyt puheeksi, puhuminen siitä vaan lisää paineita ja vie koko hommasta sen olennaisen, eli spontaaniuden.

eilen pääsin lukemaan ilta-sanomista aiheesta "kun mies ei halua seksiä" . no ei se lukeminen paljoa auttanut, huomasin vaan etten olekaan ainoa, joka painii tämän ongelman kanssa. toiset miehet jopa olivat uskaltaneet myöntää haluttomuutensa, ja äääg.

mä kitisen, huomaatteko?
jankutan samasta jälleen kerran.
menen pois ja otan itsesäälini mukaan.
oolrait?

Ei kommentteja: