2. huhtikuuta 2004

voi karmea kevätaivastus sentään.

kurkku on kipeä, eikä siihen auta kahvinjuonti ja tupakanhimo.
pöly ja roskat seikkailevat lattialla, kirjaimellisesti myös paskaa löytyy keittiön lattialta.
ei tee mieli siivota mutta pitäisi, koska nyt kun sitä lykkää yli viikonlopun se on entistä kurjempaa.
huooh.

mun parhaan naispuolisen ystävän piti tulla poikaystävineen kylään täksi viikonlopuksi, se oli sovittu juttu, mut ei ollu mikään yllätys ettei ne nyt sit tulekaan.
mitä minä sanoin, ei kannata kutsua ketään ku ne kaikki kuitenkin peruu viime hetkellä.
koita siinä nyt sit pitää ystävyyssuhteista huolta, kun aina kaikki peruu kaikki hommat.
onko vika minussa vai välimatkassa?
alkaa nimittäin tuntua aika lailla siltä että vika on todella minussa, koska mulle käy näin vähän turhankin usein...
haa, mulla oli yks vuos synttärikemut ja paljon kavereita oli kutsuttu niin vain yksi saapui paikalle.
toiset laitto jotain sekavia selitystekstareita tai jätti ilmottamatta ja vastaamatta puhelimeen ku yritin niitten tulemisesta kysellä.
kaiken huippu oli se, et se ainoa, joka tuli, oli paastolla.
se kyllä teki mun kanssa kakkua, mutta ei edes maistanu sitä. eikä vedetty kännejä.

yks Maija Vilkkumaan biisi tuntuu siis todella tutulta mulle, mikä sen nimi nyt onkaan...?

täksi viikonlopuksi menemmekin sitten mökille.
siellä pääsee koirakin saunaan taas.
toivon rentouttavaa viikonloppua, mutta tiedän, että siellä pinna kiristyy eräistä ihmisistä aivan varmasti enemmän tai vähemmän.
mä en voi sietää tyhmyyttä, tai oikeestaan tyhmää käytöstä.

anna mun kaikki kestää.


just muuten keksisin, että jotta saisin jotain internetkanssakäymistä aikaseksi niin pistän pystyyn "kysy ja minä vastaan"-sivuston. saanpahan vastata päättömiä kaikille ketkä kehtaa kysyä ihan mitä vaan.
ilmoitan kun saan sellaisen aikaan.
voikaa hyvin.

Ei kommentteja: