8. huhtikuuta 2004

toisten blogeista eteenpäin

oi oi miten stressaava viikko on ollut.
mun stressinsietokyky on täysin nolla nykyään.

eksyin tuossa viime yönä mielenkiintoiseen blogiin,
ja tunsin tämän omani täysin laimeeksi.
paitsi ettei mun oo pakko järkyttää.
sekin ihminen varmasti valitsee itse ne päivän tapahtumat joista kertoo. eli kertoo pelkästään seksistä.
no, minähän kertoisin, jos sellasta saisin...heheh

meidän kodista on seksi hävinnyt, emme löydä sitä, olen kyllä etsinyt.
koira on ainoa joka tekee seksin eteen jotain, eli nypyttää mun jalkaa.
se on joo narttukoira.
mun kaikki eläimet on hieman seksuaalisesti häiriintyneitä.
kani luulee olevansa uros ja panee uroksia, narttukoira taas panee narttuja.
ehkä ne menee sekaisin kun mun bi-hormonit leijailee täällä,
bi-hormonit, jotka vain uteliaisuuttaan leijailee ilmassa, miettii, et onko ne tyydytettävä, onko ne vain sen hellän suutelun kaipuuta vai oikeata naisen himoa.
ja mistä sitä voi tietää ku ei oo kokeillu.

sillon ku haluan jotain naista ni se on yleensä hetero, tai muuten vaan estyny.
sit ne bit ja lesbot kenen kaa oon jotain viritelly on liian päällekäyviä.
mä haluan sellasen hellän suutelijan, joka vois olla vaikka yhtä kokematon kun mä.
mun ujous tässä asiassa voi tietenkin johtua myös niistä pakeista jota olen naiselta saanu.
mä oon kuitenkin aika moneen naiseen aikoinani ihastunu.
tästä muuten löytyy ainoa asia,josta olen pullonpyörityksen totuuskysymyksen kohdalla valehdellu.
sitä naista mä kaipaan vieläkin. ja se on ainoa todella kaunis "iso" nainen, jonka tiedän...
sen halaus on niin pehmeä...ui

mun poikaystävä ei halua mun olevan naisen kanssa.
sen mielestä pettäminen on pettämistä on pettämistä kenen tahansa kaa.
(no vittu anna mulle sit seksiä!)
mut eihän se oo pettämistä jos se haluaa kokeilla miehen kaa olemista,
mä en yksinkertaisesti ole mies, enkä voi sellasta halua tyydyttää vaikka kuinka haluasin.
mut kuhan pääsen kattomaan........(=

Ei kommentteja: