5. syyskuuta 2004

rehellisyys ei kannata

mä kerroin tolle yhelle äsken rehellisesti
et mä haluun sitä.

se sano kasvaneensa.
jostain syystä se tuntu loukkaukselta.
ihanku munkin olis pitäny.
mä myös sanoin, et mä en oo onnellinen.
en mä muuten sitä niin paljoo haluais.

mulle tuli paha mieli.

mulle tuli taas torjuttu olo.

mut torjutaan parisuhteessa.
mut torjutaan irtosuhteessa.

mä en kestä.
toi mies.
se ei oo hyvä.
se on vaan saatanan komee.
mä oon halunnu sitä vuosikausia.
mä voisin alkaa itkee nyt.
jos se ois mun tapasta.

vittu mä oo mikään nainen.
naiset itkee.

mua itkettää silti.
silmiä kuumottaa.

enkä mä voi mennä kenenkään kainaloon sanomaan,
et hei! toi jätkä on aikuistunu.

vittu miks mä just tänään oon rehellisessä humalassa?
ei siinä oo mitään järkeä.

ei rehellisyydessä oo koskaan mitään järkeä.

älä ees kokeile.

Ei kommentteja: