26. maaliskuuta 2004

26.3.04

kone on korjattu!!!
Voinko enää olla kiitollisempi!
Saa nähdä kauan se pysyy kunnossa.

Maailman menosta sen verran että kummallista on.
Psykologi oli sitä mieltä, että isän kuolema on tehnyt musta tällasen epävarman.
Mä odotan koko ajan koska kaikki hyvä viedään multa pois.
Sillä tavalla musta tais tulla pessimistikin.

Mut mä oon opetellu elämään sen kanssa. Surun.
Tän ahdistuksen ja paniikin kanssa mä en halua -enkä sopeudu- elämään.
Se estää mua olemasta oma itteni.
Mä tunnen suurta halua välillä mennä piiloon. Johonkin koloon.
Poissa silmistä.
Siellä ei tarttis miettii mitä ihmiset ajattelee musta.
No joo, toisten mielestä ei koskaan tartte.
Mä en tunne itseäni niin hyvin, että voisin olla välittämättä muitten mielipiteistä.
Psykologi sano myös, että kysy niiltä ihmisiltä, sillähän sen saa selville.
Kuka mukamas vastaa siihen rehellisesti?


20.3.2004

Hahaa. Mäpä ooonkin nousuhumalassa.
Se on karmea tunne. Varsinkin kun on juonu näin vähän vasta.
Hävettää oikeen.
Meille tuli melkeen yllätysvieraita ja mä yritän tässä sopeutua tilanteeseen.
Näättekö kuinka hyvin mä onnistun? Istun koneella…

Yritin saada mun erästä tekstiviestiystävää kiinni. Ei onnistu ainakaan toistaiseksi.
Mä haluaisin niin soittaa sille aina humalassa ja toivon salaa et se puhuis mulle samalla tavalla ku sinä eräänä uuden vuoden yönä ku molemmat oltiin känässä. Se tunnusti mulle just niitä asioita, joita mä olin melkeen aavistanu, mut joita en uskaltanu ees toivoa.
Mä kysyin siltä et osaako se pitää salaisuuksia. Ja siihen se sit jäikin.
Ei me saatu niitä salaisuuksia aikaan.

Mua jäi vaivaamaan se salaisuuksien himo.
Se on yhä olemassa.

Maailma nyt vaan on tällänen, mä toivon huomiota muilta, koska en saa sitä tarpeeksi tuolta kaikkein läheisimmältä. Kai…tai ainahan se tuntuu imartelevalta saa sitä sit mistä vaan…
Kyllähän te tiedätte.


22.3.2004

netti pysyi pystyssä huimat 30 s.

mä oon onnellinen ku kuuntelen Tom Waitsin ”God’s away on business”…
”tha ship is sinking…”

jumala on kirjotettu isolla koska se on biisin nimen alku.

Ei kommentteja: