29. maaliskuuta 2004

huhhuh.

asutko kerrostalossa?
valitetaanko sinulle aivan uskomattomista asioista?
siinä sitä sitten miettii, että onko vika minussa vai naapureissa.

voi kunpa olisin mummo, pieni harmaa ja hiljainen.
voi kunpa kukaan ei kiinnittäisi minuun mitään huomiota.
minä kiinnitän huomiota niihin harvoihin naapureihini, jotka ovat ystävällisiä.
ja niihin kaikkiin, jotka kyyläävät.
minä tunnen niiden silmät.
ne seuraa jokaista liikettäni ikkunoiden takaa.
minä tunnen niiden korvat.
ne kuuntelee jokaista askeltani.
melkein tunnen niiden ajatuksetkin.
ne ajattelee musta jotain pahaa.
juuri sellaisia pahoja ajatuksia, joita minä ajattelen kaikista vastaantulijoista huonona päivänä.
ne katsoo mua ja etsii mun tekemisistä jotain virheitä.
ne valittaa musta isännöitsijälle puoli vuotta vanhoista asioista.
anna mun kaikki kestää.


***

jos haluat joskus kysyä jotain tai vaikka kertoa lukevasi sekopäisiä ajatuksiani, niin palautetta saa laittaa mieluiten otsikolla "blogger" osoitteeseen alja@city.fi

ja mainostan linkkiä www.blogwise.com

jee

***

Ei kommentteja: