31. maaliskuuta 2004

ohhoh.
silmät rupeavat hieman harhailemaan jo.
olen tuntitolkulla katsellut keskustelupalstan saloja ja yrittänyt kontribuoida siihen osaltani.
jee koulusanastot tulee mieleen.
rupee ajatuksetkin jo hieman harhailemaan.

mun rinnat tuntuu roikkuvan.
se ei ole mukavaa.
vanheneminen ei ole naiselle helppoa.
varsinkin kun miehet aina vaihtaa nuorempiin.
ja koska rinnat voi olla kauniit vain kun ne on kiinteät ja terhakat.
miksi?
ja miksi isoista rinnoista on näin paljon haittaa?
ne roikkuu aikasemmin, rintsikat on rumia mun koossa, rintsikat on epämukavia ja miehet puhuu niille.
niitä särkee.
ala-asteella mua kiusattiin niistä.
ne estää mua olemasta huomaamaton.
rinnat saavat aivan liian usein ei-toivottua huomiota osakseen/aikaan.

mitäs muuta.
Sinkkuelämää-sarjan päähenkilöä panetti.
Se pystyi hakemaan "lohtua" entisistä petikavereistaan, koska ei ollut kahlittu parisuhteeseen.

parisuhteen sisältä on vaikea etsiä apua panetukseen.
sillä me emme elä minun rytmini mukaan.


Tulppaanit juovat valtavasti.

Ei kommentteja: