28. lokakuuta 2004

otteita aikaisemmasta Minun- kirjasta, sivu 32 & 33

Ajatus virkkuukoukuista tunkeutumassa peniksen aukosta sisään kiihottaa mua suunnattomasti.
Kiihottaa mua suunnattomasti.

Ja mä kun vain halusin huomiota.
Mä haluan, et mä oon tarvittu.
Mulla ei oo minkäänlaista syytä elää,
jos te ette tarvitse mua.
Onko siinä sitten jotain pahaa?

Joo ja mä oon varmaan kertonu teille kuinka mä nyt haluaisin itkeä.
Vaihtoehtohuumeita.
Ei vaihtoehtoelämää enää.
Mä oon valinnu tuhon.
Joo.
Mä en tiedä, mitä mä haluun.
Enkä mä missään tapauksessa haluu itkee.

Mä haluan olla laiha.
Ok, kaunista musta ei saa, oisin ees laiha.
sellanen ihana.
Joku multa tänään kysy, et eiks se oo väärin mun poikaystävää kohtaan,
ku mä rakastankin yhtä tyttöö.
No onhan sillä muut mielessä,
enkä mä voi rakastaa sitä,
ku ei sekään mua.



---



7.9.79

Joo ja pimeys tulvii silmiin.
Käsien raoista pimeys tulvii
ja en ole ikinä ennen nähnyt niin pimeätä.

Koirat oli ihania. Ja miehet.

TERO! anto mulle tärkeän huivin.
Se on IHANA.

Vitsi ku oon sekasin.
Ihanaa olla sekasin.

Ur leppan.

Dildossa oltiin joo ja ulkona oli märkää.
Se täristi ihan sikana.
Mut verhot oli kiinni et ei me nähty ulos.

Bussi menee Ivaloon Lappeenrannan ja Jyväskylän kautta,
mennään telttaretkelle.
Teltassa on viisikymmentä ihmistä,
se on pieni,
ja me kaikki tripataan
siellä sisällä lennetään
seinästä seinään,
bong, bong,
ja teltta laajenee ilmapallox.
ihanaa.

Kuolema on taas mun huoneessa.

Joo ja telttaretkellä mennään suolle
kepeillä tunnustellen tietämme.
Mulla on keppi ja ku mä väistin niin hyvin niityllä kaikki esteet
ja löysin uusia tasoja ylämäessä,
niin suosta selviäminen olisi helppoa.

Ei kommentteja: