22. heinäkuuta 2004

ongelmia paratiisissa

miksi sä torjut mut?

mä tuun hiljaa
hivuttaudun hellästi

viettelen
suutelen hartaasti

en mä tee sulle pahaa koskaan
mä en pettäny sua

mä rakastan sua kokonaan
kaikkia pikku vikoja myöten

mä rakastaisin sua kokonaan
jos vaan kertoisit mulle loputkin

älä tee musta tyhmää
älä sulje mua pois
sä oot muuttunu liikaa
mä en saa enää olla oma itteni

mä yritän olla painostamatta
mut ei ikuisuutta jaksa odottaa vastauksia

saamattomuuteen

sä pyörit tekosyiden ja välttelyn maailmassa
mä oon sanonu sulle etten oo onnellinen näin
et taida ottaa mua todesta?

mä rakastan sua kaikesta huolimatta
ja sen takia juuri enemmän
kuhan vaan luottaisit
avautuisit
niin kuin ennen

oonko mä sanonu tehny jotain mikä on pelottanu sut?
mikset sä kerro?
mä itken näitten luomien takana
sä et kuule sitä
koska mä yritän olla painostamatta
hoputtamatta

mutta ikuisuutta ei jaksa odottaa
vastauksia.

mä en rakasta sua tollasena
mä rakastuin suhun sellasena ku olit silloin
et sä voi paljoa muuttua enää
selittämättä mitään

anna mun suudella sut taivaisiin
kantaa paratiisin porteille
nuolla sun kivut pois
antaa unohdus ees hetkeksi

niinkuin säkin osaat antaa mulle

vastaa mun kysymyksiin rehellisesti ni kaikki on helpompaa
me ollaan sen arvoisia.

Ei kommentteja: