2. heinäkuuta 2004

otteita aikaisemmasta Minun- kirjasta, sivu 10

Tää paska ois varmaan paljon mielenkiintosempaa, jos mä oisin paukuissa useammin.
Vie minut pois!

Mulla on sun kuvasi lompakossani.
Kai vain, jotta saisin ottaa sen pois.
Sä jätät ja mä jätän.
Tää on nyt, sen on oltava, kilpajuoksua kumpi ehtii ensin.
Mitä järkeä on valehdella?
Saako siten paremman orgasmin, kun luulee että toinen rakastelee sun kanssa,
kun me vaan naidaan?
Sä et varmaan ikinä tuu rakastelemaan mun kaa.
Kummaa, kuinka mä sieluni silmin näen sun rakastelevan muitten kaa.
Sä et naura niille niin.
Sä naurat mulle ku mä oon niin surkee ja samanlainen.
Sä sanot meitä kaikkia hassuiksi ja hulluiksi.

p.s: mulla on oikeesti päässä vikaa.
sen takii sun pitäis pitää musta enemmän, ei vähemmän!

Mut sä oot erilainen.
Ja ku mä yritän olla erilainen niin en mä voi.

Mä en kerta kaikkiaan voi voittaa tässä suhteessa.

Ei kommentteja: