18. heinäkuuta 2004

tänään taas

ota dikikamera
kato joo kovalla koolla

sitten sulta häviää sieltä kaikki kuvat mitä oot ottanu festareilta
joo vituttaa
kaikki hienot kuvat niistä ihmisistä jotka häpeää itteään kännissä

mä oisin halunnu ne kuvat talteen

niille piti nauraa

mieti nyt
mä oon festarimeiningeissä ja kaikki nukkuu
ei oo reiluu

ne piti lähettää niille
häpeän kuvat

niinku musta ei ois sellasia

nyt ne on kadonnu
kaikki bittiavaruuteen

mäkin joudun menee nukkumaan

se poika käänsi mulle posken
en jääny sen viereen
kuiteskaan
yritin suudella lohdutuksex
hyvän yön suukon
ja se perkele käänsi mulle posken

niin kauniit silmät
katsoi mua
ikäisensä silmät
sulaa suklaata
vaikkei ollu ruskeet

mun täytyy palata
ja yrittää uudelleen

ja lopettaa tää umpitunnelissa kirjottaminen

Ei kommentteja: