14. kesäkuuta 2004

päivä ja muuta mielessä

vietimme koko päivän ulkoillen mökillä.
kävin kahlaamassa ja uittamassa koiraa.
järvivesi oli suht lämmintä ja pehmoista.
rantaan johtavaa polkua ei oltu niitetty.
kasviretkeilijät merkkasivat eri lajeja hupaisalla tavalla, pujottivat nimikylttejä kukkien varren ympärille. siis pujottivat kukkia nimikylttipapereihin. olisipas ollut nyt helppo kerätä kasveja herbaarioon. (=

olen syönyt 500g fazerminttejä alle viikossa.

olen kiukutellut tänään omalla hauskalla tavallani.

hikoileminen kiukutti,
vatsa kiukutti,
tissit kiukutti,
tiskit kiukutti,
väsymys kiukutti.

mulle naurettiin ku mua kiukutti.
se helpotti.

kävin äänestämässäkin.
virkailijat katsoivat minua korrektin epäilevästi.
kokemus epämiellyttävä.
ehdokas ei päässyt enää mepiksi.

musta piti tulla presidentti.
kuvaamataidon opettaja kannusti.
kumpi yliarvioi kykyni?
hän?
vai minä?

kumpi on pettyneempi?

Ei kommentteja: